Obecné informace
V zájmu dosažení maximální spokojenosti zákazníka prodáváme pouze prověřené zboží, o jehož kvalitě a spolehlivosti jsme s ohledem na cenu plně přesvědčeni. Všechny hudební nástroje navíc před odesláním pečlivě kontrolujeme. Pokud se přesto vyskytne závada, postupujte podle následujících informace, aby mohla být reklamace v co nejkratší možné době vyřešena k vaší spokojenosti.
Poškození vzniklé přepravou zásilky
Kupující je povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží. Pokud kupující zjistí až po převzetí, že je zásilka poškozena, doporučujeme bez zbytečného odkladu informovat prodejce e-mailem (uvádějte: jméno, číslo objednávky a popis poškození). Reklamační oddělení zajistí co nejrychlejší výměnu.
Závada při prvním použití výrobku
Pokud se závada projeví při prvním použití výrobku, nejpozději však do 3 dnů od prodeje, poskytuje prodávající rychlé řešení reklamace výměnou za nový, bezvadný kus při splnění následujících bodů:
- zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil kupující
- zboží je skladem (jinak není výměna možná)