VÁŠ KOŠÍK

Doprava a platba

Dodání zboží

Dodávky objednaného zboží budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu. Doba dodání, která je uváděna na internetových stránkách prodávajícího je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání.

Způsob dodání a místo odběru je stanoveno na základě objednávky. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím je vždy pojištěna a obsahuje daňový doklad.

Rozvoz zboží zajišťují smluvní dopravci prodávajícího na adresy po celé České a Slovenské republice.

Ceny dopravného na území ČR

  • DPD při objednávce do 5000 Kč – 150 Kč
  • DPD při objednávce nad 5000 Kč – zdarma

Většina objednávek přijatých do 12.00 hodin je expedována následující pracovní den. Platí u zboží, které je skladem. Pokud vás dopravce nezastihne na dodací adrese, kontaktuje vás na uvedeném telefonním čísle a domluví se s vámi na hodině opakovaného doručení, které je zdarma. Pokud jste zvolili platbu dobírkou, zboží zaplatíte hotově při převzetí zboží od dopravce.

Ceny dopravného na území SR

  • DPD při objednávce do 250 € – 17 €
  • DPD při objednávce nad 250 € – zdarma

Doručení zásilky na Slovensko trvá dopravci obvykle 2 pracovní dny. Pokud jste zvolili platbu dobírkou, zboží zaplatíte v eurech. Cena je přepočítána dle kurzu České národní banky, platnému ke dni svozu zásilky.

Platba za zboží

Zboží je majetkem prodávajícího do doby úplné zaplacení ceny zboží. Celková cena objednávky může být kupujícím uhrazena:

  • hotově nebo platební kartou – při osobním odběru zboží v kamenné prodejně
  • na dobírku – příslušnou částku zaplatí kupující při převzetí zásilky od dopravce
  • bankovním převodem předem – kupující převede celou částku na bankovní účet prodejce, který je vedený u společnosti Komerční banka, a.s. V tomto případě se realizace objednávky uskuteční až po připsání celkové částky na účet prodejce
  • platební kartou on-line – kupující je přesměrován na příslušnou stránku, kde jednoduše vyplní údaje o platební kartě a následně provede platbu
  • bankovním převodem on-line – kupující je přesměrován na příslušnou stránku své banky, kde provede platbu přes internetové bankovnictví
  • Česká spořitelna (Platba 24)
  • Komerční banka (MojePlatba)
  • Raiffeisen Bank (ePlatby)
  • GE Money Bank
  • mBank (mPeníze)
  • Sberbank
  • Fio banka

Jakmile proběhne on-line ověření platby, objednávka se považuje za zaplacenou a je postoupena k vyřízení. Pokud se platba z jakéhokoliv důvodu neuskuteční, bude o tom kupující informován a může znovu zkusit zadat platbu nebo vybrat jiný on-line způsob úhrady.

Poskytovatel platební brány

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové
e-mail: platby-podpora@comgate.cz
tel.: +420 228 224 267
www.comgate.cz/cz/platebni-brana